zondag 24 december 2017

VERZOENEN

De derde wereldoorlog lijkt er een tussen mannen en vrouwen te worden. Het zal er erg aan toe gaan. Niet dat de wereld eraan ten onder gaat - misschien is het wel de redding van onze planeet want het voortbestaan van de menselijk ras hangt ervan af.

Persoonlijk mag ik er niet aan denken dat het intelligentste en mooiste wezen op aarde zich massaal tegen me keert. Dat ik met de bajonet op mijn geweer ten strijde moet trekken tegen hetgene dat ik het liefste wil omarmen en overladen met kussen... Maar elke dag bereiken ons via allerlei media alarmerende berichten, en het ziet er steeds meer naar uit dat de strijd al begonnen is. 

Daarom wil ik in deze donkere dagen oproepen om de strijdbijl te begraven, de wapens te laten rusten, geen inkt meer te verspillen maar over te gaan tot het oprichten van een verzoeningsgarnizoen voor het te laat is. Beste vrienden en vriendinnen, talm niet langer: sluit je aan!

Geen opmerkingen: