maandag 19 november 2018

WAAROM

Marina en Zainab zitten helemaal aan het eind van de tafel naast elkaar. Hoewel Zainab slechts een beetje Nederlands begrijpt, en Marina enkel West-Vlaams spreekt, lijken ze in een discussie verwikkeld. Ook nadat de werkbespreking begonnen is, gaat de woordenwisseling verder.
'Marina en Zainab, wat is er aan de hand?'
De discussie valt stil. Plots richt Marina zich op, en wendt zich strijdlustig naar me.
'Ja, ze vroagt woarom da wyder nie an under zyn! Wuk moe k ik doarup zeggn? Da t normoal is zeker? Da we nie an under zyn? Wyder zyn wyder en zyder zyn zyder é! En t is ol ookn ozoa gewist! Alléz, ik ee eur wel géern, moa ja, ke kenne k ik eur ee, en k weete da ze zy n broave is. Nu en ton komm eur joenges speeln mè de myne. Of goan de myne noa doa. T is moa da k wille zeggn. Moa ool de réeste? Da weete k ik nie ee! Wan ke kenne under nie! Wuk komm zyder ier éegluk wok doen? Kun ze nie gunter bluuvn?'
Soms weet je niet waar te beginnen.

Geen opmerkingen: