maandag 20 augustus 2018

KRUIMELS, OP ZOEK NAAR EEN TOEKOMST: WAAR TE VERKRIJGEN?

Geregeld krijg ik de vraag waar of hoe mijn boek te verkrijgen is. Een vraag die ik heel erg ter harte neem want naast schrijver, uitgever en reclamemaker sta ik ook in voor de verdeling van mijn boek…
In de kringloopwinkels in Zuid West-Vlaanderen, de Roeselaarse boekhandels en de Limerick in Gent hebben ze het boek in voorraad. In de andere boekhandels kun je het normaal gezien bestellen. Maar soms krijg ik de boodschap dat dat niet zo is. Wie hierbij problemen ondervindt: ‘Kruimels’ is ook verkrijgbaar via deze link. Na overschrijving wordt het boek verstuurd. Er worden geen extra kosten aangerekend voor verzending naar een adres in BelgiĆ«. Laat gerust weten als je er iets in genoteerd wil hebben. Veel leesplezier! Uw dienaar, Rino



Geen opmerkingen: