zondag 30 december 2018

KRUIMELS, VIER MAANDEN UIT: UPDATE

Na vier maanden meer dan vierhonderd Kruimels verkocht! En overal waar ik kom, spreken mensen me aan over mijn kringloopverhalen... Ook fijne respons van collega's die ik van haar noch pluimen ken. Feedback, recht uit het hart, waarvoor grote dank!
'We hebben erg genoten van je boek. Zo treffend geschreven! En toch met een vleugje humor!' Ilse Top, communicatie en pers, De Kringwinkel Teleshop, Aalst
'Je bent een geweldig schrijftalent! Ik wist niet wat te verwachten, maar heb niet anders gedaan dan genoten van je verhalen!' Els Poelmans, stafmedewerker marketing en winkelbeleid De Kringwinkel
'Proficiat met je zalig boekje 'Kruimels'!' Jan Cools, stafmedewerker De Kringwinkel Zuiderkempen
'Iedereen hier is super enthousiast over je verhalen. Ze zijn werkelijk heel mooi!' Liesbeth De Schamphelaere, stafmedewerker communicatie en pers, Komosie

Geen opmerkingen: