woensdag 20 mei 2020

RHINO

Dank goeie vrienden, voor de vele virtuele wensen en aanmoedigingen een hele dag lang! Zalig, die geregeld trillende gsm in je broekzak terwijl je met de collega's op het werk afstand houdend uitzoekt welke systemen we de komende tijd zullen hanteren om zo veilig mogelijk met elkaar en met de klanten om te gaan. Bij thuiskomst lagen er ook enkele tastbare cadeautjes klaar. Voor het eerst is Greet erin geslaagd mijn typerende karaktertrekken in een 3D beeld te vatten.
En de afzenders wisten perfect wanneer ze hun schrijven moesten versturen om me vandaag eens extra te verwennen. Zo kreeg ik toevallig op deze dag mijn contract bij Mammoet, imprint van Uitgeverij Epo voor mijn nieuwe verhalenboek vanuit de kringloopwinkel, én een ten zeerste gewaardeerd kaartje van mijn goeie vrienden, het schrijversduo Mieke De Loof en René Broens, die mijn vorige boek redigeerden.
Tot slot mag ik van Saskia Depoortere ook vandaag, in deze tijden van afzondering en isolatie, uitpakken met één van mijn favoriete boeken en iemand anders nomineren. Het is de vierde dag. Wie zin heeft en zich aangesproken voelt, mag zich hierbij eens laten gaan.


(28/04)


Geen opmerkingen: