vrijdag 25 januari 2019

DEPRESSIE

Echt, depressief word ik daarvan… Je zou eigenlijk bijna hopen dat er iets met je oren is! Maar toen merkte ik dat er dan ook iets met mijn ogen moest zijn, want Knack Avond plaatste het als kop in zijn nieuwsbrief… Seksistisch, antisemitisch, racistisch, nationalistisch, homofoob… Terwijl ik naar het werk reed vernam ik dat Salvini aan een grote fractie werkt van rechtse Eurosceptici in het Europees parlement en vanavond, onderweg naar huis, dat Dries Vanlangenhove onafhankelijk lijsttrekker wordt voor het Vlaams Belang. Ze worden door links als een bende onnozelaars afgedaan maar ondertussen is Vanlangenhove’s beschermheer Theo Francken wel de man van het jaar in Humo… Ze vermommen zich niet eens, deze vaandeldragers van het fascisme! Wat een sombere, donkere dag…

Geen opmerkingen: